Morgon-bitchen

Mooorning. Kan ju säga att denna morgon utan tvekan kunnat starta bättre.

Började morgonen med att gå ut på prommis, gick ju skit bra. Kom hem för frukost. Saken är den att när jag lämnade lägenheten igår för att jobba så fanns det både keso och kalkon, två av de saker jag behöver till min frukost.. när jag öppnade kylskåpet var de båda helt slut.. Vad fanns då i kylen.. okokta ägg och kesella. Toppen. Dieten när den är som bäst... det är klart det är lättare att köra en hård diet om man inte har en andra part i lägenheten som äter upp saker utan att köpa nya eller tala om något..

De roliga fortsatte med att Mindy spydde på en kudde, följt av en till jäkla hög med spya (på golvet som tur var). Ber om ursäkt till er som inte ätit frukost ännu.. ni får vänta tills lunch.. ha ha

Oj vilket jäkla bra morgonhumör denna dam hade idag då. Det är bara ta nya tag då. In i duschen och sedan är det jobbet som gäller. 11.00-18.00, kom in och va trevlig så jag får mitt härliga glada humör tillbaka. 

Här Anne får du en liten snutt från vår promenad. Haha, för svårt för mig att filma bra och gå samtidigt ;) Sedan så är jag ju så mysig som går och snorar i kameran. Ni får ursäkta mig.
Åh

Gud vad gulligt! Mer sånt :)

Helen

Vad duktig hon är!