Vad kan gömma sig i den stora kartongen liksom?

Hämtade just ut min stora tunga kartong på statoil! Undra vad det kan vara?


Lite krimskrams som jag fick med mig hem från stan idag:

Tre par trosor.



Lite fusk till ögonfransarna.



Tre nagellack. Ett vinrött, ett orange och ett svart med "gracked effect", samt ett rosa läppstift.


En orange tuptopp.
Mona

Du är så otroligt vacker. Jag är säker på att du får höra det hela tiden, men en extra gång skadar nog inte :)

Jag hittade din blogg och har gått igenom dina nya och gamla inlägg. Jag är väldigt avundsjuk på ditt utseende. Jag själv ser inte så bra ut, ser okej ut. Skulle också vilja säga om jag fick välja 2 personer i hela världen som jag kunde se ut som så skulle det vara dig eller Eva Longoria. Kan du inte säga några tips på vad du gör? Tränar ofta, solar solarium, ja m.m?

En annan fråga också, vad går du i/gick i för gymnasium? :)

´Jag skulle vara glad om jag bara var i närheten så snygg som du<3