Le mot världen så kanske du får medvind

Just varit på gymmet (som alla andra dagar). Duschade på gymmet, så är ren och fin..nej
skippa fin. Jag är ny duschad, osminkad och slut. Jag ska nu bara ta på mig några bekvämare
kläder sedan ska jag och min stjärt bege oss till tant Anna Hellgren för att impregnera mina
skor och se idol, så där lär jag ju bli en stor del av kvällen. Puss så länge.

Ps. har ni tråkigt får ni gärna komma och lukta på mig, jag luktar gott!



Visst ser jag himla snälla ut? (a) Det är precis vad jag är, mot dem som förtjänar det.
felicia - livet utan min mamma.

haha sötis. vi kan lukta på varandra. ;)

Janpan

Jag gör en Andreas Carlsson " jag skulle ge min högra arm för dina ögon" fast han sa "jag skulle ge min högra arm för din röst" .. det skulle jag också göra förresten!



höger för dina ögon & vänter för din röst! ;)

Anonym

Vad är det för systemkamera du har?

janina

Canon eos 450d