Fullt upp en dag som denna

Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, men jag har haft fullt upp. Jag har inte haft
en ledig stund idag. Först jobb, sedan hem och äta, sedan duscha, sedan packa inför
imorgon (Jag och Kalle åker till hans stuga, där han föräldrar redan är). Nu är jag helt
slut. Puuh.

Jag ska för en gångs skull skita i att fara på pdol detta år. Det känns bättre att spara
de pengarna istället
. Men eftersom jag inte far på pdol, så börjar jag tagga redan
nu till Luleåkalaset, pepp pepp!


Det är tack vare dig jag orkar mig igenom varje dag!
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kalle

detsamma gumman <3