Jag kommer bli snygg i min fina jätte smala mage ;)

Dagens måltider avklarade

Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat
Middag: 1 stor biff, sallad med olja och citron

Man måste följa matschemat till punkt och pricka, annars fungerar det inte.
Kan ju säga att jag kommer vara duktigt less kaffe efter dessa 2 veckor jag
har framför mig. För det är i princip kaffe till frukost varje dag. Suck.


Jag hade väl typ tänkt mig att resultatet efter denna bantningskur skulle
bli något likande. Det är snyggt att vara smal (y)

Ska förövrigt fara ut och göra vägarna osäkra. De vill säga övningsköra.
Eller osäkra och osäkra, jag är ju faktiskt en jäkel på att köra ;)

Anna

Älskling jag hoppas VERKLIGEN att du var oseriös med den där bilden? <3

Janpan

Är det den där 13 dagars kuren? jag gick ner 5 kg på 4 dagar :) sen hamna jag på sjukan.. (men inte

pga kuren, utan operation :P )

Sara

Sara

Vad är det för bantningskur? :)

sara

omg vad är det som får dej att vilja vara så smal så att benen sticker ut? tkr du att tjejn på bilden är fin eller snygg ?? hoppas att du inte menar alvar.