Torsdagen bjuder på musik

I'm back! Nu fick jag veta upplägget som vi ska ha när jag
ska sjunga på torsdag. Jag ska sjunga hela 13 låtar, jag får
helt enkelt sjunga tills halsen säger stopp. Men jag behöver
pengar och jag älskar att sjunga så det ska inte vara några
problem.

Hanna

Sv: Jaa det tkr jag du ska göra, det är ju så skönt :D

Hanna

Sv: Bodypump är det jag brukar köra oftast, för den styrketräningen förbränner fett bra, plus man får bra hållning och man känner sig stark efteråt :) Sen det absolut roligaste är "Box Pelare", det är skitjobbigt men otroligt kul, man blandar både kondition och styrka :) Sen idag testade jag "Mage rumpa lår" för första gången, och det kan jag också rekommendera. Men det är väldigt individuellt, jag tycker man ska testa några olika pass för att se vad som känns bäst :)

Hanna

Sv: Lugnt :) Jaa gör det!

felicia - livet utan min mamma.

sv; ja, det är jättejobbigt. ibland glömmer jag bort det och vrider hastigt på nacken, usch. :(

felicia - livet utan min mamma.

sv; hahaha tack stumpan! :D <3