31 mars

Vägen hade börjat tina fram igen och så var den snöbelagd imorse.
Detta gör mig en aning deprimerad. Jag älskar solen, jag älskar att kunna
gå på vägen utan att trilla på grund utav snön och isen under mina fötter, jag
älskar att kunna lämna jackan på klädhängaren när jag går till skolan, jag älskar
allt som sommaren innebär..så jag ber, låt den snälla komma alldeles snart.

Vi hade 2 lektioner idag, först en på morgonen sedan en efter lunch någongång.
Till lunch var det fisk, så därför gick jag, felicia och marcus mycket hellre på max
och så fick det bli. Sedan tittade vi in i några affärer när vi ändå hade så mycket
tid över till att göra ingenting. Detta linne och dessa solbrillor är nu mina.


Marica

Coola brillor och snyggt linne! Har du köpt något till mig då?

janina

tack. hade jag haft pengar så hade jag självklart köpt något till min storasyster. ;)