28 februari

i väntan på att kalle ska duscha klart så kan jag slänga in ett litet kort inlägg.
efter han duschat klart ska vi hem till mig och fika (endast för att jag är sugen på
rostat bröd och inte polarkaka), sedan ska jag klippa imaans hår/löshår. efter det
blir det att duscha och göra sig klar, sedan bara tagga inför ikväll.

haha just det ja, kom att tänka på något smart emma sa när hon och imaan var
i luleå och shoppade. imaan letade ett par skor. vi såg ett par snygga och så kollade
imaan på prislappen.

imaan: men jag kan inte köpa ett par skor för 799.
emma: jaaha, är det där skon klämmer.

haha snabbtänkt tjej! ;)

som sagt, bilder och sådant åker upp efter lovet
emma

hahahhaha :D fuck ju fan till de där :D

imaan

hahahah, jag som inte fattade skämtet förän igår typ ;b

Anna

kolla min nya blogg :D

janina

hahahaha, imaan ingen förväntar sig så mycket mer av dig! :D

imaan

hahaha xD